Фахівці комерційної редакції яндекс.дзена марія усольцева і олег копилов проаналізували 16 000 комерційних текстів, опублікованих на майданчику, і зробили п’ять важливих висновків про те, якою має бути рекламна публікація, яка принесе багато дочитувань і конверсій.

Найбільше дочитувань приносять статті на 3-6 тисяч знаків

На графіку видно, що всі рекламні тексти з високим відсотком дочитувань знаходяться в діапазоні від 3 300 до 5 700 знаків. Якщо стаття коротше 3 000 знаків, швидше за все, вона не встигне розповісти подробиці про продукт і досить прогріти читача. А якщо довше 6 000 знаків, це знизить відсоток дочитувань, тому що до кінця прочитають тільки найбільш зацікавлені.

2. Довгі тексти приносять більше конверсій, ніж короткі

Середня конверсія у текстів в дзені — 26,8%, і у довгих текстів вона вище. Так що тим, кому потрібні конверсії, потрібно писати довгі тексти — від 4 000 до 10 000 знаків. Це може знизити кількість дочитувань, але до кінця дійдуть ті, кому по-справжньому цікавий продукт.

3. Картинки впливають на дочитування

Дослідження показало, що 5-10 штук на одну статтю ідеально. Саме такий обсяг допомагає підняти кількість дочитувань.

4. Оптимально робити 10-15 варіантів однієї статті для a / b-тесту: 5 заголовків і 3 обкладинки

Рекомендується робити 10-15 комбінацій заголовків і обкладинок. Але буває, що рекламодавці роблять всього 1-2 варіанти, тому ctr виходить не таким великим і тримається на рівні 1,4%. Якби в кампанії було 5-6 варіантів, то ctr відразу виріс би на третину. Якщо дотримуватися рекомендацій, показник ctr буде в районі 2,8%.

5. Довжина заголовків не впливає на ctr

Рекламодавці дзена діляться на два табори: хтось вважає, що для збільшення ctr краще писати довгі заголовки, а для когось ефективніше короткі.

Дослідження показало, що середній ctr у аналізованих публікацій-1,8% і довжина заголовка не сильно на нього впливає: