Activision blizzard анонсували нову частину в серії call of duty, розроблену sledgehammer games. Нова частина серії під назвою call of duty: vanguard побачить світ 5 листопада 2021 року і перенесе гравців на поля бою другої світової війни. (знову). Традиційно, розробкою нових частин серії call of duty займаються різні команди, і останньою грою, розробкою якої керували sledgehammer і є cod: ww2. Чому розробники і видавці вирішили ще раз повернутися в сеттинг другої світової мені не зрозуміло – розгорнутої відповіді розробники на це питання не дали.

Основні особливості кампанії vanguard:

  • сюжетна кампанія буде розповідати історії чотирьох солдатів на чотирьох фронтах: західному, східному, африканському і тихоокеанському.
  • в основу місій ляжуть самі поворотні битви і події другої світової війни, але подати їх розробники спробують з незвичайного боку, роблячи акцент на “простих людях в непростих ситуаціях” і “зародженні військ спеціального призначення”.
  • чотири ігрових персонажа мають свої кампанії, які завершаться в берліні перед його падінні, коли всі 4 бійці об’єднаються для фінальної місії.
  • головним антагоністом виступить глава гестапо і його секретний проект “фенікс”.

З боку сюжету нас чекатиме стандартний, вибуховий і кінематографічний бойовик в кращих традиціях серії. Розробники беруть за основу реальні битви і реальний хід подій, щоб розповісти чотири вигаданих історії з властивим серії стилем оповідання і героїзму. Вигадані головні герої засновані на реальних героях війни, по одному з чотирьох країн-учасників вв2. З боку британії, що воює на західному фронті представлений чорношкірий сержант-десантник; на тихоокеанському флоті – американський пілот, якого збивають над полем бою і він змушений об’єднатися з піхотними військами; по-хорошому божевільний і безстрашний австралійський піхотинець, який воює в африці і найсолодше – радянська дівчина-снайпер, чиїм прототипом виступає людмила павличенко.

Розробники показали геймплей однієї з місій-нічну висадку британської десантури на західному фронті. Головний герой падає у воду, втрачає зброю і починає битися за власне виживання. Початок вийшов стандартний, натхненний відповідним епізодом з серіалу band of brothers, але вже до середини місії стало набагато цікавіше і атмосфернее. Розробники добре потрудилися над візуальною презентацією – як в технічному плані, так і з боку постановки. Найбільша зміна – руйнуються локації. Так, нарешті в серію call of duty прийшло руйнування поля бою.

Гра побудована на базі нового движка, який прийшов в серію з частиною modern warfare. Візуальних поліпшень багато і майже всі будуються навколо нової системи руйнування і пропонованої інтерактивності. По-перше-покращена система динамічного освітлення, яка буде підлаштовуватися під систему руйнувань. Зробив парочку дірок в стіні – через них буде проникати світло, зробив велику дірку – серйозно змінюється освітлення в приміщенні і т.д. Розробники не уточнили, чи буде це ray tracing або якась інша технологія, але на звичайну випічку лайтмап не схоже.

Разом з руйнуванням прийде збільшена кількість і якість різних дрібних частинок – бруду, трісок, каменів і т.д. – всього того, що розкидає від вибухів. Якість текстур і дальності промальовування значно виросте, об’ємний туман помітно густіше і реалістичніше, а також нова тесселяція, насолодитися якою гравці зможуть під час зимової сталінградської кампанії. Повноцінна система руйнувань і 4k 60 fps геймплей чекає гравців на нових консолях.

Трохи розповіли і мультіплеере, основні новинки включають:

  • повноцінна інтеграція з warzone
  • нова карта warzone, яка побачить світ в цьому році
  • новий анти-чит для warzone
  • багато контенту після релізу гри, розширення всесвіту warzone
  • перероблений ганплей і баланс мультиплеєрної складової – більше упор на реалістичні відчуття від стрільби і взаємодія з оточенням
  • інтерактивність локацій з системою руйнування. Зламати все, що захочеш не вийде – розробники підлаштували руйнування під баланс і дизайн рівнів.
  • локації будуть сильно змінюватися з часом, відкриватися нові шляхи і нові простріли за рахунок руйнування.
  • новий матчмейкінг і нові режими гри
  • 20 карт в мультіплеере, 16 карт для 6 на 6, 4 для 2 на 2
  • упор на командну гру і невеликі карти
  • champion hill режим, про який розкажуть докладніше трохи пізніше

Мультиплеєрного геймплея не показали-подробиці залишили для відповідного докладного показу, який відбудеться пізніше. Інтерактивність буде не рівня battlefield, але більш грамотна і балансна-розробники будуть скрупульозно розставляти руйнуються елементи за рівнями, щоб зберегти якийсь баланс сторін. Що значить більш “тактичний” і серйозний геймплей поки не зрозуміло, але гра обіцяє бути трохи повільніше останніх частин серії.

Treyarch працює над розширенням всесвіту call of duty зі спін-оффом zombies, який поглибиться в лор і розширить звичний геймплей. Про зомбі не розповідали, але я розумію, що activision готує окремий клієнт гри на зразок warzone, тільки zombies. Як гра буде поширюватися (f2p або в комплекті з vanguard) не повідомили.